Algemene informatie

Korfbalclub Boechout-Vremde is een familieclub met een plaats voor iedereen. Jong of oud, competitief of recreatief, sporter of supporter,… iedereen is welkom op onze club om te genieten van de korfbalsport en onze nevenactiviteiten.

Al meer dan 30 jaar draait onze club mee in de korfbalwereld. Onze rode kleur zijn we in al die jaren trouw gebleven. Die rode kleur droegen zelfs enkele van onze leden al 25 jaar geleden, en spelen tot op de dag van vandaag nog steeds bij onze club.

Sinds enkele jaren is onze club ook bekend in de internationale korfbalwereld, dankzij het jaarlijks internationaal tornooi. Ploegen van Nederland, Duitsland, Frankrijk en soms zelfs verdere landen, komen in juni een weekend naar onze velden voor een weekend vol korfbalplezier.

Naast korfbal, organiseren we in onze club tal van nevenactiviteiten: quiz, playbackshow, lasershooting, brunch, bbq, halloweenfeest, … Kortom naast korfbal, nog een hele bron aan ontspanning. Een van onze topactiviteiten elk jaar, is het jeugdweekend waar onze jeugdspelers en begeleiders zich te pletter amuseren tijdens het kayakken of raften, touwenparcours, volleybal, dropping, palentornooi,…